★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
aku,dia dan mereka ... :)
Saturday, 10 December 2011 | 0Superstar (s)!

      hai .. ehehe sdap kan tajuk diatas .. hehe ..
 hmmm dia tuh seseorg yg menyangi aku ..mereka ? mereka yg bce blog aku .. :)
 hadir nye perasaan syg dlm hidop aku terhadap seseorang amat aku hargai ...
 tapi kalau aku trsilap langkah menyayangi org laen mcm nerk ?? hm trserah pade tuhan je lah ..
 mungkin aku senang menyayangi dy , mereka ... , hm tapi dri aku kne lah aku syang jugak .. ehehehe ...
 n mereka , dy syg ke kat aku ??  :(

die : sayang melebihi segala-galanye ...
       dy ade lah si jantung hati ... :)

mereka : kawan-2 yg mmbce blog sye ...
             yg  dikenali atau x dikenali ..
             tetap ade perasaan syang tuh  ,...
           

(hehehe)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!