★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
apa motif kte pilih kawan yg up2 je ??
Tuesday, 6 December 2011 | 0Superstar (s)!

   aku tak thu lah en ape motif dorang yg suke plih kawan yg rse oke dgn dye .. aku nk kongsi cte lah en aku ade mber nme datul , dy pleng rapat gler dgn aku .., lps tuh smpai stu mse dkat blik aku , aku crik fon aku hlng , n time tuh yg tlibat atyen , diana ,, aku n datul .. so , aku x dapt nk syak ppe .. hm esoknye kat skola , aku perhatikn gelagat dtul mcm smcam je .. pas tuh ade daq ngdu kt aku nom aku ade org kcau .. hah .. tuh yg aku thu , sim aku tuh dah jd milik org len .. hm scandle datul .. aku bgang gler . nk repet je dgn daq nie .. ps tuh gak aku bru thu dtul yg amek sbb aisyah yg g thu aku .. hmmm . perempuan endon nie mmg miskin , mncuri je .. nseb enset cikai .. hahaha .. leh trime ag .. tpi dlm hty nie bengang je .. hish ...


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!