★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
:(
Wednesday 21 December 2011 | 0Superstar (s)!

Sesungguhnya saya terasa sangat dengan perbuatan dia .. Yelaaa seseorang tuh mencalar sekeping hati 
 saya .., kata-kata yang dia ungkapkan tuh membuat saya terasaa sangat-sangat .. Biar pun dia tuh 
 dulu selalu sakit kan hati saya , saya mampu lagi bersabar ... dia tuhh ex musuh sayaa .. dan now stay jadi 
 abang agakat .. ermmmm.... sampai bila agak nya dia sedar akan perbuatan dia ??? hmmm mungkin sampai bila-bilaa .........  
 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!