★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
hmm .. soalan pelik aku tanya kat bf aku ? mungkin funny :)
Thursday, 8 December 2011 | 0Superstar (s)!

    = hehe sory lah erk lau aku gune panggilan abg syg ea , jangan gelak(memang nak gelak pun) 
k mcm nie aku tk tahu lah mcm mane kepala otak aku boleh pikir nak tanye soalan mcm ni .. hm pelik ke .. ? mungkin sbb sygggg .. hehehehe .. =,=  aku tetap nak tanye just kepastian .. 


= aku : k...hmmm abg , abg nak crik perempuan yang mcm mane ? jgn ckp mcm syg taw , syg nak
   abg jujur mcm mne cri2 perempuan yg abg suka tuh ... :) jujur ..
                                (wah .. mcm nak senyum sorang .. huhu)


=faiz : abg nak yang phm jiwe abg , tpi syg dah phm kan jiwa abg .. abg rase syg lah yg abg 
            nk org len abg tak nak pum htiy abg yg ade syg sorg je ... 
                               (boleh percaye ke ?? hehe

=aku : k .. 2 jeaa ??
       (nak korek rahsia ,kalau boleh sume nak tahu)


=faiz : yela sekarg nie abg nak sayang setia pada abg je .. abg x nak syg gtal dgn org len 
           pum, kalau sayg boleh ekut abg ngan phm jiwe abg ,abg janji ,abg akan kawen dgn sayg ... 
           neyh betol2 ...
                     (kalau gatal boleh garu kan ? huhu ish kecik-2 dah pkir psal kawen 
                       ape pun spender mak bsuh gk .. haha ! jhatnyew aku ? )

=aku : wah tggi nyew harapan abg trhdp syg .. , knp abg pilih syg kt dlm hdop abg ? knp 
            tak perempuan laen ? hmm syg nk jwapn yg tepat .. 
                            ( tggi mcm klcc erh ? hu)


= faiz : abg rse hty abg cume ade syg je .. jodoh di tangan tuhan .. d hti abg ade syg je ... 
                             (rse ape manis , tawar ? haaha.. :) 


 * tuh je yang len xleh nak tulis bnyk-2 ... bhaye .. huhu , kelaka en , ape-2 jela 
    huhu mse nak tulis , smbil bce asyik trsenyum sorg-2 (mcm org x betol ) hehe mak
    kate jgn berangan(masin mulot mak) tumbuh jerawat kt dahi aku .. uwaaaaa , bsr tuh .. 
    ape pun redha je lah .. hehe ..









Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!