★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
perasaan aku makin pudar terhadapnyew ? knp?
Thursday 15 December 2011 | 1Superstar (s)!

hm .. aku ta tahu lah kan , mcm mana nak ckap . makin lama bercinta , makin pudar rase sayang aku pada dia .
kehadiran dia dalam hidup aku lagi menyusah kan aku , aku ta thu lah nak buat ape ., x kan senang2 aku nak buang dy ., sedangkan dulu aku yg menaruh harapan ? errr ., sbnar dy dlu yg mnx , err bila pkir2 blek .hm menyesal kapel dgn dy .. err ..
 hmm lantak , tiba masanya aku akan cakap sendiri ..


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!