★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
sanggup kah aku bila kehilangan dia ?
Tuesday, 20 December 2011 | 0Superstar (s)!

Update status nie , sengaja nak luahkan perasaan yang ada dalam hidup aku terhadap ddy(bf) aku ..
hmm .. mungkin dulu memang aku tak sayang dia , dan sekarang aku sudah menyayangi dia sangat-2..
hanya dia yang boleh dapat sekeping hati ni ..

hmm .. lau ddy tengah baca apa yang bby update kan .. ddy jangan cakap apa-2 oke ?
ddy tahu ta bby syg kan ddy sangat2 .. ddy hanya milik bby bukan orang lain , dan bby milik
ddy ... cinta bby kat ddy iklas dari hati bby .. hati bby sudah mula nak menyanyagi hati ddy ..
,dah bermula segala nya di sini .. cinta kitaaa .. :) suka duka berkongsi bersama ... susa mahupun
senang bby sntiasa ada di sisi ddy .. iloveyousomuch faiz .. azira cinta faiz smpai akhir nyawa ...
     walaupun cinta bby terhadap ddy nie tak berharga tapi luahan ni iklas
     bukan sekadar bersuara dari bibir semata-2 ... hmm ., ddy hargai bby k ? bby hrp sgt
     ddy tak tggal bby ....


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!