★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
tentang ida ., siapa ida .. hehe
Sunday 11 December 2011 | 0Superstar (s)!

 hai !~ aku nak bagitahu tentang ida siapa ida ni .. hmmm ..
 nama : siti rohaida ab rani
 umur : 14
 status: siggle



tuh lah ida ... dia ni banyak membantu saya untuk menghasilkan blog saya .. hehe
dulu saya tak lah maju sangat ., alhamdulillah lah dapat bertemu dengan ida
bertambah lah ilmu saya .. :)
   permulaan saya berkenalan dengan dia semenjak saya mengikuti jasmin dan dian ke perak (rumah ida)
kiranya ida nie makcik kepada jasmin dan dian ... saja singgah berjalan ke kampung orang .. :)
seronok jugak .. sejak duduk di perak saya rapat lah dengan ida ., selepas tuh kita menjadi kawan dan sahabat untuk selamanya ..... :)

*#buat dengan penuh gembira*# :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!