★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
keji !
Tuesday 10 January 2012 | 0Superstar (s)!


hey ., aku nak cita something ., but this not lie . , semuaa benaar .. aku nak cerita sal sorang kawan aku yang sekarang bukan kawan aku ... aku harap apa yang terjadi pada aku akan memberi pengajaran , dan yang korang tuh , jangan lupaa , mengenali MUSUH lebih dari mengenali KAWAN BAIK SENDIRI :) ., sebagai tanda berjaga-2 ., but anywy aku silap .. aku boleh lupakan MUSUH ,sedangkan dia berhampiran dengan aku .. but i never forget him forever and never ~!!!!



destinasi             : rumah aku
berlaku pada      : tengah hari
yang berdekatan : datul,atyen,diana(my frends)


Salah seorang nama dari ketiga-2 tuh adalah yang salah seorang  aku nak story nii .,
 Hah aku nak cita dulu dary plenet mane dyew datang .. hohoh ., lantax a., per aku nak heran mahluk asing tak de perasaan ! hah die asal endon ., melayu benci endon ! endon miskin ! go to hell laa .(sory jangan terasa bukan ko tAw but d***l ! ) memang keji .. !

story : berlaku kat rumah aku dalam bilik ., 4 gadiz trmsok aku , lepak kt bilik aku .. saja en suka-2 .. busaaan ., so ajax membe dtg umaa ., hah lepas dah siap per yg aku nak bt n bla3 tuh ken ., aku keluaar tinggal laahh mber aku dalam blik ., hmm aku letak fon aku (fon burok je )  kat atas katil , and than aku masok bilik aku , aku crik fon aku tak de ., aku ckp kat my mum , my mum say adelah tuh so kurang lah hati aku nak syak sapa-2 jadi ., aku pun kua lah nun kawan-2 aku .... sampai masa aku balik rumah aku , aku crik lagy fon aku ., ta jumpa-2 .. apa lagy nanges la aku .. hehe sekejab je .. huu ..
     and than aku pikir-2 balik sapa lah ken . aku syak perempuan tuh *a*u* ue .. ermmm .. and dua tiga hari selepas tuh , aqila (mber) ngadu kat aku time tuh kat sekolaa ,.. cte nom aku kacau dyee ., lepass tuh aku cakap nom tuh hilang , adea orang curi ., so dye kate lah ., aku arytu ade gadoh dengan naim ( scandle d***l)
aku ase dy aa kot . pastuh aku diam ., and blaaa ., pas tu time balek ., iqa ( meber) gtahu dy kte nom aku kacau dy ,aku kte jgk nom tuh hilang , pas tuh iqa kate tak pe .. hmmm so ecox nyeww aku tnye aqila dy kte betol naem pakai ., so aku pkir2 lau naem kompom *atu* so aku cume carik masa je ..
   Lama-2 tuh dy dah perasan aku tahu ., kat fb pun block aku, haha ! sakai , orang dah wat salah msty a cuak .. ! hmm ... aku mmg x kan cri pasal ., selagi aku boleh diam aku diam ., kawan makan kawan ..
tuh lah storynyeww ~ bia puwn sket aty aku saba je . aku ta tahu lah lau korang ken .. aku cakap kompom ko crik daq ue ., yela henfon ., nak ta na kne a reapet . sggop lau suroh mak bapak dtg sendry ., pkir henset cikai ., aku tak a gelabah sangat ., aku puwn paham anak endon ken miskinn ?, tol ark ? merempat kt malaysia bt cm tuh .

 

 hah , lawaaa ken dy ? tapi syang pgai paleng burok .. if lau sape kawan dengan orang yang aku cakap nie hati2 je . tuh jelaa . lau nak kwan , kwan lah tak de masa nak paksa-2 ... and aku nak pesan dekat ko (datul) kat dunia ko bahagia ., cuma tunggu masa jee . :) aku senyum sbb happy sgt . !!! bgoz lah ken lau ko bace yee ? huh x kesah go too hell ! kbai !


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!