★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
wahh !! ke sekola lah kitaa ...
Monday, 2 January 2012 | 0Superstar (s)!

hey !! hello !~ nak update status baru !!~ boring gila-2 lah kan , tak tahu nak buat apa , soo
hari ni aku update sal nie ha , tuh tajuk ade kat aas bace lah eh !~ ....


hmmm , sebelum tuh nk wish neyy !~ happy new year 2012 !!! kt korg suma k ,.
so di tahun yang baru , msty ada azam baru .., azam baru aku adalah nk bljar rajin-2 coz Pmr .,
gementar sikit , hehe .. hah dres skola pun msty lah baru ... lau dah dpt apa yg kita nk , kita kne tunaikan
harapan mk ayah kita . , bnyank taw dorg abes kan duet untuk kita , kita hanya kene blas dgn penilaian kita kat skola tuh nanti ...
       
        so aku nak belajar betol-2 ... korang yg sebaya aku pun kene ... jangan men fesbuk je ... hehehe !~

                                          tengs !!! yang sudi baca my entry k :)







Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!