★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
cerita baru saiaa ..
Monday 20 February 2012 | 0Superstar (s)!


hello my bloggerr , dah lama ta update status , rindu ko bloger , ko je tempat aku ngadu masalah aku .. 
Hm .. so ditahun 2012 nie , banyak yang berubah dalam hidup aku , perangai aku pun berubah .. 
tapi , aku tak kesah asal kan aku selesaa .. yooo , hidup singgle maa , tak nak lah kapel , tapi kann3 , ade sorang laki nie yang nak sangat kapel dengan aku .. aku takut tak leh setiaa dengan diaa , .. so nak terima pun susa , terima lagi laaa .. pening2 , baek jadi sahabat itu yang sebaiknyaa , maaf lah lau orang yang saya cita ni terbaca kan , saya mintak maff , mmg tuh pendirian saya .. mff sesangat .. btw tengs sbb jadi sahabat saya .. 
(panjang2 citanyeww hehe) 
   huh , aku macam ni pun sebab nak axam (pmr) tuh aku malas nak serabut kan kepala aku untuk bf aku , pelajaran lagi penting , so aku akan tetap dengan pendirian aku .. , :) 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!