★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
my new pren :)
Monday, 2 April 2012 | 0Superstar (s)!


heypp , hah , nak story pasal laki kat atas nihh , ensem tak ? huh , ye ke tak hensem ? ada aku kesah ., haha ! btw dia ni ok la jugak dengan aku apa2 masalah kongsi dengan dia , tapi aku takut nak kuar dengan dia ni ,mungkin muka dia nampak seram buat aku takut so , kena lah hati2 pilih kawan :) lorh , nama dia , nak tahu tak ?? hee nama full dy khari ramli anak sapa ? tak dikenal pasti . hehe umur ? 25 tua kan?? tapi mesti ramai tak pecaya coz lau jumpa depan2 korang takkan kata dia tua , kira awexss muda lah kata kan , lau nak muda macam kat atas ni leh la buat temu janji , hehe , :D 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!