★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
Tuesday, 3 April 2012 | 0Superstar (s)!


     Aku sayang gegila kat kau, tapi kau bukan jodoh aku , kau pun duk jauh dari aku nak buat cam mana
 aku kene lepaskan kau , meskipun aku syg kau  .. bukan bermakna aku kene bersama kau , apa pun tengs sebab bagi kebahagiaan kat aku ok :) aku hargai walaupun sekejap . hurm kau memang orang yang aku tak kenal dan kau jugak yang terpilih untuk singgah di hati aku , aku memang sedeyh sebab kehilangan kau , aku pun tahu kau sedeyh jugak .. apa pun aku mintak maaf , bukan niat aku nak luka kan or sakitkan hati kau , tapi kau kena tahu ,aku tak sanggup tunggu kau , kau jauh dari aku .. rindu aku kat kau tak kan hilang ,.. hurm  
   Mybe kau dah ditakdirkan dengan orang lain , tak de sapa pun yang tahu perasaan aku , kesedihan aku .. kat dalam belog ni last aku dengan kau , apa pun kau tetap sahabat aku :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!