★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
terima kasih kepadanyaa :)
Sunday 29 April 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum .. new entryy , muehehe ..

Aku nak tulis and nak story sapa yang aku sayang ni .. aku sayang seseorang tu , and aku nak say tengs sebab terima aku seadaanya , kekurangan aku ni , aku mungkin lemah dalam rupa coz banyak perempuan yang lawa dari aku , tapi dalam segi hati aku pemenangnya , haha ! (perasan) thank for u dear , i give my heart for u only keyhh ., i know i not perfect for u but i can will make the best for u , just u !.... dear ....
one day we promised to meet you, finally I got to you already wave my hands, I like very and lucky to have you .. hehe luv u so much! I will take care of your heart, honest with you, we love story here ....
saya tahu awak tak sempurna ,tapi bagi saya awak dah sempurna .. saya akan menerima keburukan dan kebaikan awak , and saya bersyukur kepada yang esa kerana menemukan saya dengan awak .. :) tengs to Allah :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!