★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
balik kampung
Thursday, 3 May 2012 | 2Superstar (s)!

tu zyra lukis laa ,cantik takk ? haha gurau







Assalamualaikum , dah lama zyra tak balik kampung , zyra rindu atok nenek :) ,tapii kali ni zyra balik kampung ayahh lah kat pahang , zyra busan lau balik kampung ayah sebab tak tahu nak buat apa makan tidur je yang zyra tahu .. hurmmm zyra lagi suka kampung mak kat Kelantan, sebab bestt ! jum lah follow zyra balik kampung mak zyra bulan 6 ni , pakcik zyra kawin so boleh laa korang makan nasi minyak, hah zyra bila nak kawin ? hehe lambat lagi PMR tak lepas lagi ade hati nak kawin , huhuuu ... so biar lah zyra abiskan masa muda zyra ni dengan perkara yang berfaedah ,lagy baek kan syunk ? muehehe , nanti doakan zyra selamat tauu ! ^^ keyhh tataa :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!