★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
Gaduh dalam fesbuk
Wednesday 9 May 2012 | 0Superstar (s)!


heyy , assalamualaikum , ni story pasal aku gaduh dengan budak satu kelas dengan aku kat fesbuk , tu aa tak de keje gaduh dekat fesbuk ,nak tgk muka takut nanti muntah kat dia kesiann dyeww tauu . hurmm korang nak tahu per penyebab aku gaduh dengan dy ? jap , kawan aku ni aku malas nak bagitahu nama so aku gelarkan dy minah , tak nak besarkan cerita lagii , lagipunn for wht nak besarkan cerita just nak publisiti murahan jer kan ? okeyhh dear , minah ni dah lama aku usya dy dalam kelas nasib a dari mula dy masuk kelas aku ,perangai cover-2 lagy cover baik, niat aku baik nak kawan dengan minah ni , tapi aku tak rapat sangat coz dy bajet-2 lha nak tegur budak satu kelas , aku tak kesah , tapi oke lah jgk aku tegur dy , dy balas lau macam batu memang dy tak de perasaan ! .. k stopp ! ---> niat zyra memang baik nak kawan dgn minah , memang nak rapatkan silaturrahim ,tapi sebab peah ni ade masalah dgn budak tu ,aku try lah tanya masalah apa pulak yang timbul dengan minah ni ? peah cakap ala gaduh sebab aku kutuk orang lain dy terasa , aku kata hishh , mudah sungguh dy terasa macam pernah buad jerr ,, lau tak buat tak kan terasa memang aneh bin ajaib ? and peah kan duduk sebelah minah , peah tahu la pe minah cakap kat peah , peah kate minah kuat mengutuk orang aku ckap la kt peah tu aku tahu ,, tengok mulot dy pun memang banyak keluar kata yang menyakitkan hati orang ,kan ? sama lah macam mak jemah belakang aku suka sakit kan hati aku selagi boleh sabar memang aku sabar ,lau tak sabar memang berdebat lagy dengan mak jemah tu .. penat menaip lahh , tak pe ade cerita lagi ni pastu balik rumah aku on fesbuk aku ,aku update status pasal minah ni memang lantak kau lah minah nak terasa ke tak tahan ke dengan pagai aku , aku memang ego aku takkan melutut depan kau minx maaf lau kesalahan tu datang dari aku , tapi masalanya minah buat salah macam tak buat , hebat lakonan dia sakit kan hati aku ^^ duduk sebelah membe rapat aku mr D .., k aku paham ..
kau nak balas dendam ,find balas lah sampai kau puas keyhh bebyy .. bf kau pun belum tentu dapat terima jadi laki kepada bini pengutuk ,harap rupa jer hot tapi perangai sumpah hancur! hah aku mintak maaf lah lau minah saket hati k ,aziera minx maaf sebab blog ni tempat luahan hati , .. so tak kesah aku nak wt story apa pun ,, hurm aku sayang kau peah,,, minah ubah lah sikap kau yang suka kutuk orang lau memang kita buat kesalahan sama-2 maafkan sesama sendri .. kbaii


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!