★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
macam-macam cerita
Wednesday 13 June 2012 | 0Superstar (s)!


First sekolah

holaa , masa berlalu dengan cepat kan ? cuti dua minggu pun tak cukup bagi aku , syes haha coz aku seorang PEMALAS keburukan aku .. bila aku datang sekolah aku dah tahu pengetua akan cakap Welcome back to school ! tu yang aku malas nak dengar , dengan ceramahnyaa panjang lebar membuat ku tertido kat dataran sekolah eyelahh hari isnin kan perhimpunan rasmi ,.. pagi-2 aku tengok orang semua mata kuyuu je , aku tahu dah dorang macam aku jugak bangun lewat pastu tergedek-gedek nak gosok baju lah hape laah hehe kan ? korang jangan tipu aku pun aku dah tahu , haha bagge diri ,.. Nak menyanyi lagu negaraku punn tak de semangat ,ntah melayang kat mana mungkin aku g sekolah jasad aku tengah membuta kat rumah .. hobi dud! ^^ ..

Pengetua baru

aku bukan mengutuk tapi kebenaran , haha dy pendek orangnya agak peramah mungkin aku jatuh cinta dengan dy kot , haha nampak spoting tapi aku tengok dy funny giler sbb nak ckp kt pentas terpaksa rendahkan mic huhuu ... kepada pengetua lama i say gudbye ,bye2 haha kejam ..

Bajet jerr

Er ni budak baru nak up ,nak kejar hot stuff kononn , er tahu muka lawa pagai hancur ! aku tk suka daq ni dari masa dy gaduh dengan kawan aku , pastu perasan orang suka kat dy , geli lahh weyy , kau bangga diri ke pagai kau cam tu ? if lau kau baca n kau terasa lagi baguss , leh go die teruss ! pastu cakap nak pindah berita yang sangat2 gembira bagi aku ! kau tahu kenapa ? sbb ramai anti dengan kau , mulut tak de insuren ! please jangan pikir pagai kau cam tu buat aku lagi suka kat kau err lagi meluat , menyampah dah mcm smpah ! err fullstop cita sal betina ni ..

Dalam diam

Dalam diam aku menyukai seseorang , i do know y ,mybe sbb dy selalu rapat dengan aku , selalu story dengan aku ,shere masalah dengan aku , aku suka sangat kawan dengan dy , kadang2 dy saketkan hati aku bila aku majuk tahu nak pujuk aku tu aku suka sangat hehe .. aku rasa beruntung lah kawan dengan dy , dalam bnyk membe laki dalam kelas hanya sorang je yg rapat dengan aku .. mybe best frend foreverr ^^ hope sangat aku kekal dan terus kawan dengan dy :)

percakapan ? sopan ? adap ?

aku ni memang cakap jer cam ni , tapi aku tahu nak beradap ,bersopan dengan orang , lau tak reti nak bercakap sopan baek tak yah belajar , orang bukan islam pun tahu nak bersopan kan ? so sapa yang terasa ni hope lah leh berubah .. aku pun dalam proses mengawal percakapan dengan orang .. and tak menyakiti orang ...
banyak kan story aku ? lau aku cita sampai esok pun tak abess hehe aku dah penat so berhenti seketika nanti aku update lagy k sayang , luf uu !! ^^


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!