★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
masalah melandaa
Thursday 26 July 2012 | 0Superstar (s)!

haippp , abang-2 ,kakaq-2 , adek-2 , kawan-2 and semuaa kawan-2 yang mengenali saya .. huhu ., ptss ,..dahh lama tak pose entry nihh , kali nihh tajuk diatas membawa sketsa masalah melanda k cunn memang pening gila satu masalah datang demi satu masalah , awak dah lah budak sch , nak trial pmr tahunn ni say gud luck for me ^^ tau jgn lupa doakan sekali , nervess gilaa coz aku bnyak tak lepas dalam pelajaran asas . ish kat mana aku duduk tak leh bayangg . k full stopp ... sambung sketsa tadi , nak tahu masalah apa yang aku lalui ? haa nihh cerita bukan nak membangga kan diri cuma ingin cerita kan jer yelah blog aku kesah pulak ken ? haha *kejam .k dua kawan baik berebut nak dapatkan aku ? fuhhh gila kan ? padahal gadis-2 yang baca blog aku ni lagy double triple cun , tip top dari aku kenn ? *yakin pada diri anda , tuh yang aku tak sure dorang just can state me or can state my heart ? btw dua org nihh memang member aku taknak pasal aku dorang gaduh bulan-2 yang muliaa nihh , aduyaii rasa cam aku nihh anak patung lak leh rebut-2 ! pikir perasaan aku skit , aku ni perlukan ketenangan bukan perlukan tekanan errr *help me please ! :( nihh story dia membe aku nihh kenalkan aku dengan cousenn dy haikal dalam masa yang sama khai nihh amek number aku kat fon membe aku aku , lolx .. aku nihh suka melayan jantan *bukan perempuan murahan k yeleww akhirnyaa kantoi sbb dua-2 kata aku scandle dorang ? fuhh pe lagyy masing-2 hilang kawalan , aku ? lagy lahh nak terputus wayer dalam kepala otak stress pikir pasal dorg nihh , aku jer yg ptut pikir cmne nak setel msalah nihh , dorang dah lah tacing mengalahkan aku , aku tacing 5 bulan dy tacing 10 bulan , haha lama kan ? hah tuh yang gila .. err . tension-2 .. memang nihh padahnyaa layan kawan dengan kawan , dah salah sangkaa . huhh baik tak yahh pilihh dua-2 mybe aku ade penganti baru , hahaha *sekejap jer dah dapat . aduyaii.. ngee !~~~ tuhh jerr citaa nyaaa ,.. hah tak lupa lau der wat salah minx maaf yerrr .. opss selamat berpuasaa kat semuaa pembaca blogger :) *baru nak ucap sekiannn~~~


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!