★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
Tuesday 27 November 2012 | 0Superstar (s)!


Muhammad Hisyammudin Bin ? lupa . haha . sory biy ! hurm seronok kenal kau biy , walaupun kau ni jenis tak pandai nak jaga hati aku , kadang-kadang aku makan hati jugak dengan kau , sakit hati , tapi jenis aku sakit hati ni sekejap je , senang sangat nak maafkan orang,kelemahan aku nak wat acane kan ? hurmm , ..... aku hope sangat dapat jumpe kau , neves tau , kita kapel dah bape bulan tapi tak pernah jumpe , ada masa nak jumpe , tapi tak tahu bila sebab banyak event , hmm hari Ahad ni nak g Putrajaya , seronoknya kalau ada kau kat sini , bole ajak kau . hmm . miss you beby boo :*
Tapi bila ex kau muncul aku resah , aku rasa macam aku yang bersalah macam aku ni perampas kau dari dia , aku tahu dia cousen kau aku tak sampai hati laa nak amek kau dari dia , bukan tak sayang , bukan tak cinta , rasa bersalah dalam hati ni ha , tak tahu nak wat acane , hurmmm . rasa sakit hati pun ada , kenapa bila aku dah sayang kau ade orang ketiga nak pisahkan kita ? sedih tau , selalu jadi camni :'( hmm back to me lah syggg , u my love for evaaa , tapi apa pun kau kene dapat kan keje jugak , nanti aku kawin dengan kau , kaun nak bagi aku makan apa ? pasir ? sad dohhh , mak aku pulak suruh masuk asrama , taknak tinggal kau biy , please biyy tanak berpisahhh , aziera sayang syam sangat tau . hm :'(
apa pun aku harap sangat lepas kita jumpa nanti , kau bole terima apa adanya aku , dan aku jugak akan terima adanya kau . thanks Muhammad Hisyammudin . :*


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!