★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
BB cream maybelline
Wednesday 28 August 2013 | 0Superstar (s)!








Heyy guyss ,Tadi masa kat sekolah kan ada dua orang datang promote produk BB cream maybelline nihh dorang just cerita pasal produk dorang and then dorang give hadiah special kat siapa yang betuah yg jawab soalan . Lagipun bukan dorang jee semua orang dapat tapi sample jelaa BB cream yang kat atas tu belah kanan tapi lagi kecik . tak berbaloi . Haha . sebenarnya memang aku pakai tapi tak selalu sebab tak berapa sukaa , aku suka pakai safi balkis punya cream tu and pencuci muka sesuai laa untuk budak "sekolah" macam aku . Tak payah pakai macam-2 lagipun kulit baru nanti dah tua macam-2 effect ada , Kulit aku pun jenis yang tade masalah kira normal laa macam adik aku pulak kulit dia sensitif tak boleh guna sebarang produk even safi pun tak sesuai dengan kulit dia mybe hormon tak betul period pun tak teratur , aku besyukur sebab kulit aku ni tak bermasalah . k dadaaaa


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!