★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
Kawan jadi cinta..
Tuesday 27 August 2013 | 0Superstar (s)!


Siapa sangka kan dulu kawan dan dan sekarang terangkat jadi boyfriend kan kan kan ? Harharhar . Hebat tak aku dapat pikat dia woahhh . Ehh ? *perasan jap . Lagipun aku kenal dia ni dari ex aku laaa expired boy hehehe
*kejam sat , hrm tapi aku bengang jugak dengan mat expired ni kalau aku ni specialy girlfriend dia boleh pulakk selamberr bagi number awek dia kat membe-2 diaaa,nampak tak permainan dia ? Takpee dah biasa kena game TT . Aku kenal capital S ni pun dari kawan aku yang aku kenal dekat laman sosiaaaaaallll ! ehh? Nama kawan aku tuu fairuz . still single kot .. Gadis-2 nk ngorat fairuz boleh add facebook aku and pakej number sekali erkk ? haha kiding . Hrm so dari aku kenal fairuz dalam masa yang sama aku kenal nuar ,Nuar dulu ke or fairuz dulu aku tak tahu tapi kedua-2nya aku kenal kat facebook,lagipun aku kenal dorang serentak aku pun tak tahu yang dorang tu membeee,ishh,aku just give number kat fairuz sebab budaknya baik ,skema gitu lorrrhhh *sesuai buat suami ehh? PUihhhh ! Sat g kembang bila dia baca entry aku nanti wkwkwk ,. Nak dijadikan cerita aku ni tak tahu pun latar belakang s tu macam mana dari hujung rambut sampai hujung kaki tapi kalau nak dibandingka s dengan my lover perhh jauh bezanyaa kot . hehe
Aku yang tinggalkan s tu sebab ada masalah tertentu , dia sebok cari kesalahan aku dan dan dia main kayu tiga kat belakang aku even aku tak tahu kawan-2 dia baik hati bagitahu aku kuikuikuii *best-2 so dia tak boleh nak tutup permainan dia tuu aku dah masak dengan lelaki ni , lelaki sekarang dengan lelaki dulu bagai langit dengan bumi tahuu ? susa nak digambarkan , lelaki ni memang tak pernah cukup dengan seorang perempuan sebab tu kot dalam lelaki islam boleh berpoligami cer bayangkan perempuan boleh berpoligami hancur duniaa hahaha nanti dapat anak tak tahu sperm mana satu yang berjaya wkwkwkwk . eh eh ? apa apa nii okey berbalik kepada cerita tadi pasal s tu kan ? s tu sekadar cinta monyet vs cinta berok je kot . err bila aku tahu dia pun game aku , aku malas layan dia pi lantak dia nak mati ke paa . uihh cakap jangan curang bagaii perhhh dia sendiri yang macam tu sebenarnyaaa . membazir air mata menangis sebab s tuu ,ternyata hampaaaa TT . okay bo-2 lah duk cerito hok jate lagutuhh serabut palo nop miker kow dio kito cerito hok lagi soreee ni namo aedyl .
Aedyl nama diberi kawan kepada s katanya mereka bersahabat dari kecik lagii dan ada lagi dua rakan yang bernama fairuz dan nuar kira empat sahabat ni rapat jugak laa masa kecik-2 doluuu en , cuma sekarang masing-2 buat haluan masing sorang ke sana sorang ke sini . aku tak tahu yang a ni boleh tangkap cintan sama aku hoii ! lawak-lawak . hahahaha tapi takpe lah yang penting gua pun tangkap cinta sama luu . huhuuu siap dia kata nak kumpul duit nak kawen bagaii tapi aku berharap benda tu bukan ? bukan apa ehh lupa lupaa sat ingat balik hmmm bukan bukan harapan semata-mata laa just cakap tapi tak buat . tak suka macamm tuuuuuu . bby sayangggg biy sesangat... hrmmm aku hope sangat relationship aku dengan a ni rapat dan kekal lama . korang doakan eyh ? hik hik that's all . kbaii










Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!