★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
Kesedihan yang sekarang aku alami ...
Wednesday 21 August 2013 | 0Superstar (s)!




Hi.Dah lama tak update entri ni . dah berhabuk blog aku TT . Hurm aku nak carita la tentang seseorang , seseorang yang aku dah mula sayang . tak tahu la hurmm sejak 16th June 2013 bermulalah sebuah hubungan yang tak berapa nak bahagia sangat sebab aku tahu ending dia mesti sedih , perit . Hurm nak nangiss . dah a sempat aku layan cerita H.A.C.K.S ni dah bercampur dengan luka dihati aku ni . parah parah . Hurm ... serba sedikit lah aku cerita tentang laki ni . Nama dia aedyl (Bukan nama sebenar) aku kenal dia dari membe dia . percaya takk membe dia tu ex aku sebelum aku couple dengan mamat senget ni . Dua dua sama . sepanjang dengan dorang ni bahagia tu kejap je sengsara selama lamanyaaaaaa . payah cerita laa . yang si aedyl ni selalu cakap pasal mati mati mati . kononya janji nak bersama la hape lah ni lah haprakkk -,- aku macam nak shouttt je . even tak pernah jumpa aku sayang dia kowt . sikit punya setia ni langsung tak hargai membazir air mata aku menangis sebab dia . huh . aku tak tahu lah dia tu ada perasaan ke tak . sakit hati aku ni . aku kalau tak tahan nak tak nak kena move on jugak . dah berapa kali aku pesan kat dia jgn buat peragai cambabi tu dia buat jugak . kalau dia hilang aku sebab peragai dia sendiri tu hope tak menyesal lahh . aku bukan nak ubah peragai dia yang semulajadi tuu . problem dia sakit hati . sakit hati yang tak boleh nak digambarkann . aku tak tahu dia ni jadi lelaki yang keberapa yang sakitkan hati aku . Aku macam dah serik je dengan lelaki ni . macam nak main main . tak nampak pun keiklasan dia . bermanis manisan hanya dibibir tapi nak buat tu hok alohhh jangan cakap memang haktuihh ! aku tak payah cakap memang aku tahu kesudahanya . dia nak tinggalkan aku tapi make sure aku tinggalkan dia dulu sebab pagai babi dia tu yang buat dajal kat hati aku . erghhh ! memang menyakitkan campur sedih . kenapa aku selalu macam ni ? even dia cakap pasal mati tu aku harap yang aku mati dulu sbelum dia . dan pastikan aku dalam keadaan yang beriman . amin . hurmmm tah laa . aku btul-2 kot sayang dia . even tak pernah jumpa sekalipunn . kenapa dia tak boleh nak faham aku . takde kerasian ke aku dengan dia ? Hurmmm

Yela kalau aku tinggalkan dia sekurang-2 aku mati dulu sebab dia cakap dah janji , lau tak tunaikan dia cari aku then nak bunuh aku . yess tu yang aku nak mungkin . tak sanggup hidup dalam percintaan yang membawa ke arah penderitaan ni . menyeksakan . sungguh . peritnya hati bila orang yang kita sayang tak dapat fahami kita dan tak cuba faham cara,sikap kita . inikan lagi nak ajak kawen awal sure takkan kekal lama . angan-angan je semuaa tuu . hrm aku tahu mati tu memang tak dirancang . siapa mati dulu ke hape tuu semua bukan kita yang rancang . sakitnya hati tak dapat digambarkan . menangis je sebab dia . ahh perkara yang sia-2 . kau mesti kuat aziera , yes you can do it ! you can ! hrm that all . nextime sambung . tata


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!