★ ★ ★ ★ ★

Status
I do miss my blog :( Add me at facebook "Nurul azierq" and congrat you meet my blog . Trararara :)




Girlblogger
>
Hari terakhir dia lepaskan aku :')
Sunday 29 September 2013 | 0Superstar (s)!



Harini sekarang ni pukul 1.55 pagi dia lepaskan aku pergi . aku tak tahu nak cakap apa aku redha aku pasrah aku tahu benda ni akan belaku jugak nanti dan sekarang ia terjadi . Bagus lah di usia muda aku sekarang dah pandai sangat nak bercinta last sakit hati . Couple pulak dengan orang jauh apa dia buat semua tak tahu . Kena jaga hati orang hati sendiri sakit sanggup . Pendam bila terasa . diam bila ada masalah . lama lama sakit dan sakit tu buat aku rasa tawar hati dengan dia . memang aku tak kesah dia lepaskan aku sebab aku rasa tu jalan terbaik . hubungan yang kawan dia sendiri tak suka . huh aku pun tak suka sebab dia dengan kawan dia tu sama je . sudahh laa menangis ni kejap je nanti mesti okay . Kuat kan semangat zira . kau kena kuat .
Aku .... hrm aku nak cakap terima kasih sebab kau banyak tunjuk kasih sayang . banyak sakitkan hati aku . banyak buat aku marah menangis ketawa semua tu aku hargai . terima kasih . :)


Older Post
The Disclaimer


Hello! My name nurul aziera. Sweet sixteen's . Welcome and congrat because you meet my blog ! fall in love with aidil


Diary About Stuff Site


Let's Talk!